انتصاب سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان

سرپرست جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبادان در حکمی از سوی سیدحکمت‌اله موسوی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان منصوب شد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان، روز 11 مردادماه 1400 طی مراسمی از تلاش‌های جمال عامری‌نسب رئیس سابق اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبادان قدردانی و سیدشمس‌الدین نوربخش‌غفاری به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب شد.

نوربخش‌غفاری متولد 1355، دارای مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی معماری و همچنین کارشناسی طراحی هنرهای سنتی است. او در طول دوران خدمت خود در جایگاه‌های مختلفی از جمله کارشناس صنایع‌دستی اداره میراث‌فرهنگی آبادان و نیز مدرس دانشگاه در رشته‌های هنر و گرافیک، معماری و گردشگری فعالیت کرده است.

او همچنین بین سال‌های 1387 تا 1394 ریاست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آبادان را عهده‌دار بود و اینک برای بار دوم به این سمت نائل گردیده است.

برنامه یئین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان آبادان با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و به‌صورت داخلی باحضور نعمت پیرنیا مدیر حراست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان به نمایندگی از مدیرکل استان و همچنین با حضور کارکنان اداره میراث‌فرهنگی آبادان در این اداره برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر 14000512478168

برچسب‌ها